Kaja


Kommentarer

Vackra foton Maria! Blir glad!!!
Kram, kram till dej från mej
He seems to be a bit bad :-)
Good regists
Unknown sa…
Ale cudownie za pozował! Brawo, piękne zdjęcia.
Lotta sa…
Hallå din going
Huj så många underbara bilder du har lagt upp sen jag var här sist.Dessa på kajan är sagolika likaså den på ålekråkan.
Jag har aldrig sett en Mandarinand i natura. En önskedröm.En fantastiskt vacker fågel.
Bilderna som du har tagit på stakarna och genom fönstret är ursköna.
Där du har frilagt benet ut igenom bilden är toppen.Höstbilden på allén är otrolig.Där skulle jag vilja gå.
Sååå vackert!
Jag vet inte om jag har fått med alla men jag tror det.
Du är suverän.
Kramizzzzzz
Maria G sa…
Vilken tur att jag tittade in till dig nu.
Dina fina bilder får mig att bli lite vänligare inställd till kajan...
Här hos oss har de nämligen gjort allt för att sätta stopp för vårt eldande i kaminen.
De har släppt ner ett otal pinnar och annat skrot i vår skorsten.
Nu är eländet väck, men de kreativa fåglarna gör säkert allt för att frysa ut oss även i fortsättningen ;-)
/ maria
PASTORAL sa…
¡¡Muy bello!! ¿También canta?
Saludos.
ZielonaMila sa…
Wonderful photograph, such views are giving much joy. I am greeting