Almost like spring

Helt underbart väder idag. Strålande sol och nästan vår i luften :)

Kommentarer

strandskatan sa…
Samma här :)
Fina bilder!
Ha en fin helg.
Kramar Halina
Viola sa…
Ja, ikke sant?! Slik var det her i dag også! :) De siste par dagene faktisk.. og våren er til å ta og føle på.. :) Det ser ut til at hettemåkene også nyter dagen, godt vitende om at våren er her.. :)

Ha en god helg, med klem fra meg! :)

Kjempenydelige bilder! :)
Madame sa…
Hvor er det dog smukke billeder, Maria - så skarpe og fine! Wauw :-)
Ha' en rigtig god weekend! Klem
Lotta sa…
Hej Maria.
Så kul att du har fått så att man kan kommentera nu igen.
Jag var inne och kollade en kväll men då orkade jag inte skriva.
Du är mästerlig med din kamera.
Skrattmåsar är supersöta tycker jag, så får jag se några så fotar jag dem studs.
Dina bilder är fantastiska. Vilken skärpa! Jag älskar dem. Vacker bakgrund också.
Vitsippan är ljuvlig.
Det svarta guldet ovanför är gudomligt. Vilken tur att vi har det.
Man blir lite piggare när man får i sig en kopp.
Här går allt sin gilla gång men det har varit tufft.
Vi visste inte om Carls skulle klara sig.
I mitten av veckan tog de dit syskonen ifall han inte skulle klara krisen.
Nu är han vaken efter att ha varit nersövd i fyra dagar och nätter.
Vi är så glada.
Jag har inte hört något idag.Det är det värsta att man inte kan göra något annat än att vänta.
Lilla Alma är jättedålig men jag har gott hopp
så jag skall åka och köpa en jättetuff klänning med leggins till henne.
Hon fick en docka i förrgår som fick namnet Doris.
Carl får inte ha besök eller något.
Han måste vara så still som möjligt för att reparera hjärnan.
Bara han kommer hem så skall vi skämma bort honom också. Hans syskon tar vi hand om på helgerna nu när hans mamma och pappa är hos honom.
Ha det nu så gott där borta.
Kramizzz på dig